BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Ossowski Maciej (GetResponse)
Title
Newsletter otwarty na odbiorcę
Source
Marketing w Praktyce, 2011, nr 4, s. 62-65, fot.
Keyword
Poczta elektroniczna, Marketing internetowy, Efektywne komunikowanie, Komunikowanie marketingowe
e-mail, e-marketing, Effective communication, Marketing communication
Abstract
Autor zdaje sobie sprawę, że uwagę odbiorcy na jednej wiadomości e-mail udaje się skupić jedynie na kilka sekund, dlatego jego zdaniem kreację newslettera trzeba zaplanować tak, aby odbiorca mógł w tym krótkim czasie bez problemów zapoznać się z zawartym w nim komunikatem. Artykuł stanowi zestaw praktycznych wskazówek, dotyczących poprawnego konstruowania pola nadawcy i tematu wiadomości, opisów obrazków (ponieważ są często blokowane przez programy pocztowe), preheadera i headera, a także treści, przycisków wzywających do działania i stopki wiadomości.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu