BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Stec Tomasz (FernPartners), Kraus Maciej (FernPartners)
Title
Promocje cenowe - zyski i straty
Source
Marketing w Praktyce, 2011, nr 4, s. 66-69, fot.
Keyword
Cena produktu, Promocja, Strategia promocji, Cele promocji
Product price, Promotion, Promotion strategy, Promotional objectives
Abstract
Autorzy przedstawiają rekomendacje mające zwiększyć efektywność planowanych promocji cenowych. Według nich, dzięki zastosowaniu się do zbioru zasad firmy są w stanie ograniczyć lub wyeliminować te promocje, które nie przynosiły znaczących przyrostów sprzedaży lub zysku. Zdaniem autorów wsparcie omawianych zasad odpowiednią kombinacją zasobów w organizacji przełoży się w efekcie na widoczny wzrost efektywności akcji promocyjnych. I nawet jeśli firmy uznają, że mimo potencjalnych strat decydują się, aby przeprowadzić promocje, podejmą one decyzję z pełną świadomością i wyposażone w pełen zasób wiedzy.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu