BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Piotrowska Izabela (Symetria)
Title
Kod kobiet
Source
Marketing w Praktyce, 2011, nr 4, s. 70-72, fot.
Keyword
Kobieta, Zachowania konsumenta, Percepcja, Strategia komunikowania
Woman, Consumer behaviour, Perception, Communication strategy
Abstract
Zdaniem autorki sam fakt coraz większej popularności tematu gender marketingu świadczy o rosnącej świadomości wpływu różnic zachowań wynikających z płci na działania marketingowe. Autorka analizuje różnice w postawach i zachowaniu kobiet i mężczyzn oraz przedstawia cztery kody odwołujące się do charakterystycznych dla kobiet postaw i zachowań: kod altruizmu, kod estetyki, kod porządku oraz kod więzi (kontaktu).
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu