BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Nalazek Anna (Intuition Polska Sp. z o.o.), Strzelec Małgorzata (Intuition Polska Sp. z o.o.)
Title
W poszukiwaniu więzi
Source
Marketing w Praktyce, 2011, nr 4, s. 73-75, fot.
Keyword
Relacje międzyludzkie, Wartości niematerialne, Relacje organizacja-otoczenie, Strategia komunikowania
Interpersonal relations, Intangible asset, Organization-environment relations, Communication strategy
Abstract
Marki mogą kreować swój świat, własną przestrzeń offline i online oraz tworzyć kontekst swoich historii, które poprzez wspólne wartości będą łączyć i wspierać budowanie więzi między marką a jej konsumentami, a także między samymi konsumentami. Dzięki temu umożliwią dialog i dadzą konsumentom poczucie przynależności do świata marki i do grupy innych konsumentów „takich jak oni". Ludzie oczekują bowiem, że marki staną się bliższe ich życia, bardziej otwarte i że będą zachowywały się bardziej jak znajomi i rodzina niż jak przedstawiciele świata biznesu. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu