BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Brzozowska Monika (Izba Adwokacka w Warszawie)
Title
Reklama produktów leczniczych
Source
Marketing w Praktyce, 2011, nr 4, s. 84-86, fot.
Keyword
Prawne aspekty reklamy, Rynek farmaceutyczny, Język reklamy, Strategia komunikowania
Legal aspects of advertising, Pharmaceutical market, Language of advertising, Communication strategy
Abstract
Autorka wyjaśnia, że reklamą produktu leczniczego jest działalność polegająca na informowaniu lub zachęcaniu do stosowania produktu leczniczego, mająca na celu zwiększenie liczby przepisywanych recept, dostarczania, sprzedaży lub konsumpcji produktów leczniczych. Autorka omawia sytuacje w których obowiązuje bezwzględny zakaz reklamy leków i w których występują ograniczenia w zakresie treści reklamy.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu