BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Bzdyra-Maciorowska Agnieszka (red)
Title
Ścieżka trendy?
Source
Marketing w Praktyce, 2010, nr 12, s. 54-55
Keyword
Innowacyjność, Innowacje, Marketing
Innovative character, Innovations, Marketing
Abstract
Śledzenie najnowszych trendów rynkowych jest bardzo istotne dla rozwoju biznesu i innowacyjności produktów. Istotna jest umiejętność wyboru i oceny nowości pod kątem możliwości wykorzystania ich we własnej firmie. W artykule przedstawiono kilka wskazówek przydatnych w przypadku poszukiwania i wdrażania nowych trendów.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu