BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Sakowicz Anna (Mindshare Polska), Kierczyńska Paulina (Mindshare Polska)
Title
Marka w trzecim wymiarze
Source
Marketing w Praktyce, 2010, nr 12, s. 56-59, fot.
Keyword
Rynek reklamy, Media, Internet, Reklama, Marketing, Kampanie reklamowe
Advertising market, Media, Internet, Advertising, Marketing, Advertising campaign
Abstract
W ciągu ostatniego dziesięciolecia zaszły olbrzymie zmiany na rynku reklamy. Główną ich przyczyną są dynamicznie postępujące zmiany technologiczne oraz związany z nimi rozwój kanałów komunikacji. W artykule omówiono zagadnienia związane z planowaniem skutecznej kampanii reklamowej z wykorzystaniem różnych typów mediów i kanałów komunikacji.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu