BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Szymeczko Bartosz (Euro RSCG Sensors)
Title
Orange : kino od morza do gór
Source
Marketing w Praktyce, 2010, nr 12, s. 71-74, rys.
Keyword
Studium przypadku, Kampanie reklamowe, Promocja
Case study, Advertising campaign, Promotion
Company
Orange
Orange
Abstract
W artykule omówiono projekt Orange Kino Letnie. W ramach tego projektu przeprowadzono ogólnopolską kampanię reklamową, na którą oprócz pokazów filmowych składała się kampania plakatowa, pokazy i zawody sportowe oraz działania prowadzone w internecie.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu