BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Olszewska Barbara
Title
Znajomość otoczenia jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstwa
Source
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1996, nr 724, s. 222-224
Issue title
Ekonomiczne aspekty transformacji gospodarczej w Polsce
Keyword
Przekształcenia systemowe w gospodarce, Konkurencyjność przedsiębiorstwa, Otoczenie przedsiębiorstwa, Materiały konferencyjne
Systemic transformations in the economy, Enterprise competitiveness, Enterprise environment, Conference materials
Abstract
Obecnie uwaga przedsiębiorstw związana z rozpoznaniem otoczenia konkurencyjnego koncentruje się na porównywaniu jakości własnej oferty z ofertami konkurentów oraz naśladowaniu tych ich zachowań, głównie w zakresie marketingu, które są łatwo postrzegane i oceniane jako istotne dla wzrostu obrotów przedsiębiorstwa. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0324-8445
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu