- Author
- Olszewska Barbara
- Title
- Znajomość otoczenia jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstwa
- Source
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1996, nr 724, s. 222-224
- Issue title
- Ekonomiczne aspekty transformacji gospodarczej w Polsce
- Keyword
- Przekształcenia systemowe w gospodarce, Konkurencyjność przedsiębiorstwa, Otoczenie przedsiębiorstwa, Materiały konferencyjne
Systemic transformations in the economy, Enterprise competitiveness, Enterprise environment, Conference materials - Abstract
- Obecnie uwaga przedsiębiorstw związana z rozpoznaniem otoczenia konkurencyjnego koncentruje się na porównywaniu jakości własnej oferty z ofertami konkurentów oraz naśladowaniu tych ich zachowań, głównie w zakresie marketingu, które są łatwo postrzegane i oceniane jako istotne dla wzrostu obrotów przedsiębiorstwa. (fragment tekstu)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Cited by
- ISSN
- 0324-8445
- Language
- pol