BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Matuk Kamal (Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu)
Title
Rozwój internetu a strategia nowoczesnego przedsiębiorstwa
Source
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1999, nr 815, s. 233-241, rys., bibliogr. 10 poz.
Issue title
Pozyskiwanie wiedzy z baz danych
Keyword
Internet, Strategia przedsiębiorstwa, Przedsiębiorstwo wirtualne, Materiały konferencyjne
Internet, Corporation strategies, Virtual enterprise, Conference materials
Abstract
Celem referatu jest przedstawienie, w jaki sposób rozwój Internetu ma wpływ na strategię tradycyjnego przedsiębiorstwa w przestrzeni gospodarki rynkowej, oraz prezentacja cech wirtualnego przedsiębiorstwa. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Bibliography
Show
  1. Collin S.: Internet w Biznesie, Poltext Warszawa 1998, str. 123.
  2. Pankowska M.: {http://figaro.ae.katowice.pl/~pank/typol.htm}, Katedra Informatyki, AE Katowice 1997.
  3. Perechuda K.: Organizacja wirtualna. Ossolineum, Wrocław 1997.
  4. Ruszczyk Z.: Internet w biznesie. ODDK, Gdańsk 1997.
  5. Designs S.: {http://sidereal-designs.com/virtual.shtml}, Virtual, 1998.
  6. Szapiro T., Ciemniak R.: Internet-nowa strategia firmy. Difin, Warszawa 1999.
  7. Sztucki T.: Marketing przedsiębiorcy i menedżera. Placet, Warszawa 1996.
  8. Szulce H.: Struktury i strategia w handlu. PWE, Warszawa 1998.
  9. Wrzosek W.: Funkcjonowanie rynku. PWE, Warszawa 1998.
  10. William R.: {http://www.inc.com/incmagazine/archives/18950291.html}, Becoming a Virtual Company, 1999.
Cited by
Show
ISSN
0324-8445
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu