BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Sadowski Jakub (Bizneskonferencje, Sp. z o.o.)
Title
Sprzedałeś, ale co dalej?
Source
Marketing w Praktyce, 2010, nr 9, s. 10-12, fot.
Keyword
Obsługa klienta, Usługi, Zarządzanie zadowoleniem klientów
Customer service, Services, Customer satisfaction management
Abstract
W walce o klienta zwyciężają ci, którzy proponują przemyślaną i rzeczywiście odczuwalną opiekę. W artykule przedstawiono jedną z najważniejszych kwestii dzisiejszego rynku jaką jest obsługa posprzedażowa.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu