BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Lorenc Vensa (Agencja Pr Vel.)
Title
Trzecia fala internetu - zakupy grupowe
Source
Marketing w Praktyce, 2010, nr 9, s. 20-22, fot.
Keyword
Sprzedaż internetowa, Internet, Handel elektroniczny, Zachowania konsumenta, Zakupy grupowe
Internet sale, Internet, e-commerce, Consumer behaviour, Group purchasing
Abstract
W wyszukiwarkach internetowych i portalach społecznościowych coraz powszechniejsze stają się zakupy grupowe. W artykule wyjaśniono na czym polega fenomen zakupów grupowych. Przedstawiono jakie jest zainteresowanie tą formą zakupów w sieci w Polsce.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu