BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Musiał Sebastian (Euro RSCG 4D), Koszyk Marcin (Euro RSCG 4D)
Title
O czym myślą podczas zakupów?
Source
Marketing w Praktyce, 2010, nr 9, s. 29-30
Keyword
Efektywność marketingu, Marketing zakupów, Zachowania konsumenta
Marketing efficiency, Buyer marketing, Consumer behaviour
Abstract
Jakie kierunek komunikacji oraz materiały promocji wybrać, aby konsumenta zainteresować produktem i ostatecznie doprowadzić do zakupu, to pytanie zadawane przez niemal każdego marketera. W tym celu przeprowadzono na przełomie 2009 i 2010 roku w dwóch wiodących hipermarketach w Polsce badanie ”EuroShopper”. Poddano wnikliwie analizie m.in aspekt ceny.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu