BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Pakulski Tomasz (Vercom Sp. z o.o.)
Title
Aby było "wow"
Source
Marketing w Praktyce, 2010, nr 9, s. 62-65, fot.
Keyword
Kampanie reklamowe, Instrumenty marketingowe, Marketing, Reklama, Short Message Service (SMS), Poczta elektroniczna
Advertising campaign, Marketing instruments, Marketing, Advertising, Short Message Service (SMS), e-mail
Abstract
Od czego zależy skuteczność kampanii reklamowej w e-mail i SMS-marketingu? Autor dzieli się swoimi spostrzeżeniami w obserwacji ciekawych inicjatyw, które stosują firmy.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu