- Author
- Kościukiewicz Wiesław (Human Systems Group Sp. z o.o., Polska)
- Title
- Internet jako podstawowe narzędzie dialogu z klientem w marketingu 1:1
- Source
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1999, nr 815, s. 196-203, tab., bibliogr. 5 poz.
- Issue title
- Pozyskiwanie wiedzy z baz danych
- Keyword
- Internet, Marketing, Komunikowanie przedsiębiorstwo-klient, Materiały konferencyjne
Internet, Marketing, Communication company-client, Conference materials - Abstract
- Wyjaśniono zagadnienie marketing 1:1 oraz opisano jego pozycję w stosunku do innych metod marketingowych. Omówiono także proces dialogu z klientem.
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Bibliography
- Allen C., Kania D., Yaeckel B.: Internet World Guide To One-To-One Web Marketing. John Willey & Sons, 1998.
- Electronic Commerce. International IFIP/GI Working Conference on Trends in Distributed Systems for Electronic Commerce. Hamburg 1998.
- Peppers D., Rogers M.: The One to One Future. Doubleday, 1993.
- Peppers D., Rogers M.: Enterprise One To One. Doubleday, 1997.
- Reitman J.I. i inni: Beyond 2000. The Future of Direct Marketing. NTC Business Book, 1996.
- Cited by
- ISSN
- 0324-8445
- Language
- pol