BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Sala Paweł (FreshMail)
Title
Copywriting w e-mail marketingu : treści (cz. 2)
Source
Marketing w Praktyce, 2011, nr 11, s. 80-83, fot.
Keyword
Poczta elektroniczna, Formy komunikowania, Komunikowanie marketingowe, Komunikowanie skuteczne
e-mail, Forms of communication, Marketing communication, Effective communication
Abstract
Artykuł stanowi kontynuację cyklu rozpoczętego w numerze 10/2011 „Marketingu w Praktyce”, dotyczącego umiejętnego konstruowania wiadomości e-mail. W tej części autor skupił się na treści i formie e-maila. Autor radzi jak przygotować odpowiedni szablon, aby odbiorca przeczytał wiadomość i zareagował na nią pożądanym przez marketera działaniem. Istotne zdaniem autora są zarówno intrygująca treść, jak i właściwie dobrana grafika.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu