BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Banaszyk Piotr (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu)
Title
Styl formowania celów strategicznych w praktyce zarządzania przedsiębiorstwami
Source
Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 2009, nr 129, s. 21-26, tab.,
Keyword
Cele strategiczne, Organizacja, Zarządzanie przedsiębiorstwem
Strategic goals, Organisation, Enterprise management
Abstract
Podstawowym zamierzeniem niniejszego opracowania jest zaprezentowanie schematu analitycznego pozwalającego na identyfikację stylu formowania celów strategicznych przedsiębiorstwa, a potem przedstawienie wyników badania empirycznego w tej dziedzinie. Opracowanie składa się z dwóch zasadniczych części. Pierwsza ma studialny charakter i zmierza do zaproponowania koncepcji identyfikacji stylów formowania celów strategicznych przedsiębiorstw, druga - charakter empiryczny i jest krótkim raportem z badań implementujących zaproponowaną koncepcję. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Full text
Show
Bibliography
Show
  1. K. Obłój, Ewolucja myślenia o strategii organizacyjnej, w: Krytyczna teoria organizacji. Zeszyt l, Wydawnictwo WSPiZ, Warszawa 1997, s. 76.
  2. M. Hatch, Teoria organizacji, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002, s. 56.
  3. G. Hammel, C.K. Prahalad, Przewaga konkurencyjna jutra, Business Press, Warszawa 1999, s. 6
  4. M. Marchesnay, Zarządzanie strategiczne, Poltext, Warszawa 1994, s. 31-34.
Cited by
Show
ISSN
1689-7374
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu