BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Brajer-Marczak Renata (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
Title
Podejście procesowe w zarządzaniu jakością - teoria i praktyka
Source
Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 2009, nr 129, s. 72-78
Keyword
Normy ISO 9001, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Procesowe podejście do zarządzania, Zarządzanie jakością
ISO 9001, Enterprise management, Process-oriented approach, Quality management
Abstract
W niniejszym artykule zaprezentowane zostały doświadczenia z wprowadzania podejścia procesowego opartego na normie ISO 9001:2000. Podstawę do formułowania opinii stanowią badania empiryczne, przeprowadzone w okresie styczeń-marzec 2009 roku, w formie badań ankietowych, na grupie 84 losowo dobranych przedsiębiorstw. Zadawane pytania miały charakter zamknięty, z możliwością wyboru więcej niż jednej odpowiedzi. Była też możliwość formułowania własnych odpowiedzi. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Full text
Show
Bibliography
Show
  1. PN-EN ISO 9000:2006 pkt.0.2d.
  2. T. Borys, P. Rogala, Systemy zarządzania jakością i środowiskiem, Wydawnictwo AE we Wrocławiu, Wrocław 2007, s. 54 oraz PN-EN ISO 9000:2006 pkt 0.2d.
  3. E. Skrzypek, Jakość i efektywność, Wydawnictwo UMCS, Lublin 2002, s. 145.
  4. Systemy zarządzania jakością. Podstawy i terminologia. Polska Norma PN-EN ISO 9000.
  5. D. Lock, Podręcznik zarządzania jakością, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002, s. 57.
  6. http://www.iso.pl.
  7. A.G. Rummler, A.P. Brache, Podnoszenie efektywności organizacji, PWE, Warszawa 2000, s. 264.
Cited by
Show
ISSN
1689-7374
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu