- Author
- Brajer-Marczak Renata (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
- Title
- Podejście procesowe w zarządzaniu jakością - teoria i praktyka
- Source
- Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 2009, nr 129, s. 72-78
- Keyword
- Normy ISO 9001, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Procesowe podejście do zarządzania, Zarządzanie jakością
ISO 9001, Enterprise management, Process-oriented approach, Quality management - Abstract
- W niniejszym artykule zaprezentowane zostały doświadczenia z wprowadzania podejścia procesowego opartego na normie ISO 9001:2000. Podstawę do formułowania opinii stanowią badania empiryczne, przeprowadzone w okresie styczeń-marzec 2009 roku, w formie badań ankietowych, na grupie 84 losowo dobranych przedsiębiorstw. Zadawane pytania miały charakter zamknięty, z możliwością wyboru więcej niż jednej odpowiedzi. Była też możliwość formułowania własnych odpowiedzi. (fragment tekstu)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Full text
- Show
- Bibliography
- PN-EN ISO 9000:2006 pkt.0.2d.
- T. Borys, P. Rogala, Systemy zarządzania jakością i środowiskiem, Wydawnictwo AE we Wrocławiu, Wrocław 2007, s. 54 oraz PN-EN ISO 9000:2006 pkt 0.2d.
- E. Skrzypek, Jakość i efektywność, Wydawnictwo UMCS, Lublin 2002, s. 145.
- Systemy zarządzania jakością. Podstawy i terminologia. Polska Norma PN-EN ISO 9000.
- D. Lock, Podręcznik zarządzania jakością, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002, s. 57.
- http://www.iso.pl.
- A.G. Rummler, A.P. Brache, Podnoszenie efektywności organizacji, PWE, Warszawa 2000, s. 264.
- Cited by
- ISSN
- 1689-7374
- Language
- pol