- Author
- Kowalczyk Elżbieta (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu)
- Title
- Negocjacje o pracę jako instrument zarządzania we współczesnej organizacji
- Source
- Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 2009, nr 129, s. 296-304, tab.,
- Keyword
- Zarządzanie, Organizacja, Analiza empiryczna, Negocjacje, Rynek pracy
Management, Organisation, Empirical analysis, Negotiations, Labour market - Abstract
- Celem artykułu jest ukazanie sposobu postrzegania negocjacji o pracę przez przedstawicieli organizacji. By go zrealizować, autorka przeprowadziła krytyczną analizę literatury przedmiotu oraz danych empirycznych. (fragment tekstu)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Full text
- Show
- Bibliography
- M. Armstrong, Zarządzanie zasobami ludzkimi, Dom Wydawniczy ABC, Kraków 2001 s. 311.
- Zob. U. Gołaszewska-Kaczan (red.), Proces kadrowy w przedsiębiorstwie, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2002, s. 32-35.
- K. Padzik, Leksykon HRM, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2002, s. 86.
- R. Wood, T. Payne, Metody rekrutacji i selekcji pracowników oparte na kompetencjach, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006, s. 33.
- T. Kawka, T. Listwan, Pozyskiwanie pracowników, w: Zarządzanie kadrami, T. Listwan (red.), Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2002, s. 81.
- Zob. T. Listwan, Modele i składniki strategicznego zarządzania kadrami, w: Zarządzanie kadrami, T. Listwan (red.), Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2002, s. 41-43; R. Krupski (red.), Zarządzanie strategiczne. Koncepcje - metody, Wydawnictwo AE we Wrocławiu, Wrocław 2001, s. 60-62.
- M. Czerska, Zmiana kulturowa w organizacji. Wyzwanie dla współczesnego menedżera, Difin, Warszawa 2003, s. 108-109.
- G. Aniszewska (red.), Kultura organizacyjna w zarządzaniu, PWE, Warszawa 2007, s. 68.
- 10 Employer Branding Strategies to Become the Employer of Choice, http://personalbrandingblog.wordpress.com, 20.01.2009.
- Zob. J. Kowal, Metody statystyczne w badaniach sondażowych rynku, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, Wrocław 1998, s. 30.
- Cited by
- ISSN
- 1689-7374
- Language
- pol