BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Gableta Małgorzata (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu), Sebzda Małgorzata (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, doktorant)
Title
Wykorzystanie narzędzi marketingu personalnego w procesie rozwoju spółki Nasza Klasa
The Use of Personalized Marketing Instruments in the Process of Company Development of Nasza Klasa
Source
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, 2012, nr 3-4, s. 75-82, tab., wykr., bibliogr. 6 poz.
Keyword
Studium przypadku, Wizerunek pracodawcy, Marketing personalny, Rozwój przedsiębiorstwa
Case study, Employer branding, Personnel marketing, Enterprise development
Note
streszcz., summ.
Company
Nasza Klasa Sp. z o.o.
Abstract
W opracowaniu ukazano zmiany w podejściu do marketingu personalnego, zaznaczające się w związku z rozwojem spółki Nasza Klasa w branży IT, koncentrując się głównie na narzędziach tego marketingu. Na tym tle podjęto także kwestię kreowania wizerunku pracodawcy. (abstrakt oryginalny)

This paper presents changes in approach to personalized marketing as observed in the development of the Nasza Klasa Company in the IT industry. Its main focus is the personalized instruments used in such marketing. It is against this backdrop that the matter of creating employer image is also examined. (original abstract)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Full text
Show
Bibliography
Show
  1. Baruk A.I. (2008), Postmodernistyczne koncepcje marketingowe a marketing klasyczny, TNOiK "Dom Organizatora", Toruń.
  2. Bednarski L., red. (2003), Analiza ekonomiczna przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław.
  3. Boyd D., Ellison N., Social Network Sites: Definition, History and Scholarship, [http://jcmc.indiana.edu/vol13/issue1/boyd.ellison.html].
  4. Gableta M., red. (2006), Potencjał pracy przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław.
  5. Listwan T., red. (2005), Słownik zarządzania kadrami, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa.
  6. Selinger N. (2009), Programiści jako pracownicy wiedzy branży IT, [w:] M. Gableta, A. Pietroń-Pyszczek, (red.), Człowiek i praca w zmieniającej się organizacji, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", nr 43.
Cited by
Show
ISSN
1641-0874
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu