- Author
- Perechuda Kazimierz (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu; Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu)
- Title
- Narzędzia analizy łańcuchów wiedzy turystów: diamentowych, złotych, srebrnych i brązowych
- Source
- Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 2009, nr 129, s. 423-432, rys., tab.,
- Keyword
- Transfer wiedzy, Turystyka, Usługi, Segmentacja klientów
Knowledge transfer, Tourism, Services, Customer segmentation - Abstract
- Przedsiębiorstwo turystyczne w przeciwieństwie do wielu innych, zaawansowanych technologicznie korporacji (Siemens, Mercedes, Dresdner Bank, ABB, Nokia i in.), nie ma potrzeby ochrony własnej wiedzy korporacyjnej; wręcz przeciwnie, im szybciej ona trafi w postaci nowych ofert, systemów komunikowania itp. do klientów, tym szybciej zostanie zutylizowana. Tak więc modele biznesu opartego na wiedzy znacznie się różnią w poszczególnych sektorach gospodarki. (fragment tekstu)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Full text
- Show
- Bibliography
- K. Perechuda, Dyfuzja wiedzy w przedsiębiorstwie sieciowym, wyd. 2, Wydawnictwo AE we Wrocławiu, Wrocław 2007, s. 198-199
- Cited by
- ISSN
- 1689-7374
- Language
- pol