BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Perechuda Kazimierz (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu; Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu)
Title
Narzędzia analizy łańcuchów wiedzy turystów: diamentowych, złotych, srebrnych i brązowych
Source
Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 2009, nr 129, s. 423-432, rys., tab.,
Keyword
Transfer wiedzy, Turystyka, Usługi, Segmentacja klientów
Knowledge transfer, Tourism, Services, Customer segmentation
Abstract
Przedsiębiorstwo turystyczne w przeciwieństwie do wielu innych, zaawansowanych technologicznie korporacji (Siemens, Mercedes, Dresdner Bank, ABB, Nokia i in.), nie ma potrzeby ochrony własnej wiedzy korporacyjnej; wręcz przeciwnie, im szybciej ona trafi w postaci nowych ofert, systemów komunikowania itp. do klientów, tym szybciej zostanie zutylizowana. Tak więc modele biznesu opartego na wiedzy znacznie się różnią w poszczególnych sektorach gospodarki. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Full text
Show
Bibliography
Show
  1. K. Perechuda, Dyfuzja wiedzy w przedsiębiorstwie sieciowym, wyd. 2, Wydawnictwo AE we Wrocławiu, Wrocław 2007, s. 198-199
Cited by
Show
ISSN
1689-7374
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu