BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Kozłowski Tomasz (Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu)
Title
Strategia zamiast proroctwa
Source
Marketing w Praktyce, 2012, nr 10, s. 12-14
Keyword
Szkolnictwo wyższe, Strategia promocji, Strategia marketingowa, Orientacja na klienta
Higher education, Promotion strategy, Marketing strategy, Costumer orientation
Abstract
Idealna strategia marketingowa wyższej uczelni to ta, która stworzy w odbiorcy przekonanie, że czas poświęcony na studia wyższe to nie sama walka o papierek - bo taką właśnie rangę ma coraz częściej dyplom - ale możliwość kontaktu z rynkiem i w rezultacie większe szanse na zdobycie zatrudnienia. W okresie dopiero zaczynającego się niżu kluczem w walce o klienta nie będzie sam claim, renoma i zagospodarowanie wszystkich możliwych środków przekazu. Kluczem będą realne działania w otoczeniu biznesowym uczelni, gruntowna zmiana produktu w stronę bardziej praktyczną i dopiero potem właściwa jego promocja. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu