BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Sieńkowska Ewa (Momentum Worldwide)
Title
Koszyk bez emocji
Source
Marketing w Praktyce, 2012, nr 10, s. 33-35
Keyword
Marketing zakupów, Decyzje konsumenckie, Psychologia konsumenta, Strategia marketingowa
Buyer marketing, Consumer decision, Consumer psychology, Marketing strategy
Abstract
Shopper marketing nieustająco pozostaje topowym tematem w komunikacji i marketingu w ogóle. Od czasu, kiedy zmierzono i udowodniono, że sama reklama ma ograniczony wypływ na ostateczną decyzję zakupową konsumenta, specjaliści wciąż poszukują sposobów na to, jak przejąć władzę nad sercami, a może raczej umysłami i portfelami konsumentów. W ostatnich latach pojawiło się co najmniej kilka teorii dotyczących zachowań zakupowych konsumentów i odkodowano dziesiątki czynników mających wpływ na to, co w istotny sposób powoduje, że produkt ląduje w koszyku kupującego. Te same mechanizmy mają na to wpływ, niezależnie, czy chodzi o handel tradycyjny, czy też o sklep internetowy. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu