BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Berłowski Paweł
Title
Motywujące, edukacyjne, za dopłatą? : Benefity jako element sieciowej strategii wynagradzania w Starwood Hotels & Resorts - studium przypadku
Source
Personel i Zarządzanie, 2012, nr 8, s. 71-75
Keyword
Świadczenia pracownicze, Studium przypadku, Usługi hotelowe
Employee benefits, Case study, Hotel services
Company
Hotel & Resorts
Abstract
Coraz więcej pracodawców obok wynagrodzeń zasadniczych oferuje zatrudnionym benefity. Pracownicy oczekują świadczeń dodatkowych, a pracodawca, chcąc ich utrzymać lub zatrudniać nowych, często korzysta tu z nowatorskich rozwiązań. Musi jednak poznać dobrze działanie i cel swojego systemu benefitów, by wiedzieć, czy naprawdę chce za wszystko płacić i co powinien zmienić. Starwood Hotels & Resorts - sieć z największą wśród międzynarodowych firm liczbą pięciogwiazdkowych hoteli w Polsce - zrobiła taki przegląd swojej strategii wynagradzania. (abstrakt oryginalny)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1641-0793
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu