BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Szypszak Marcin
Title
O klienta należy dbać
Source
Bank, 2012, nr 6, s. 146-147
Keyword
Obsługa klienta, Produkty bankowe, Sektor bankowy
Customer service, Bank product, Banking sector
Abstract
Dość bogata, wciąż zmieniająca się gama produktów i usług z jednej strony. Z drugiej niewielka satysfakcja, wręcz niezadowolenie klientów. Gdzieś pośrodku problem z identyfikacją ich potrzeb i personalizacją oferty. Autor opisuje przyczyny niezadowolenia klientów banków. Proponuje pewne rozwiązania, które mogłyby polepszyć sytuację.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1230-9125
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu