BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Kordowski Marcin (K2 Internet S.A., Polska)
Title
Obowiązkowe SEO : od czego zacząć? (cz. I)
Source
Marketing w Praktyce, 2012, nr 10, s. 80-82
Keyword
Wyszukiwarki internetowe, Optymalizacja, Marketing internetowy, Agencje reklamowe
Internet search engine, Optimalization, e-marketing, Advertising agency
Abstract
Elementem szeroko pojętego marketingu internetowego jest pozycjonowanie. Minimalny zakres potrzebnych wtedy działań to optymalizacja techniczna serwisu. Dzięki niej pozwolimy wyszukiwarkom swobodnie poruszać się po serwisie oraz umożliwimy zbieranie danych o naszej stronie. Wyższy poziom działań search engine optimization (SEO) to optymalizacja serwisu pod kątem ilości i jakości treści. Dzięki temu uzyskamy możliwość szerokiego pozycjonowania na wiele słów kluczowych. Na koniec jeszcze trzeci poziom aktywnego wpływania na zajmowane pozycje. Dzieje się to poprzez budowanie popularności strony w internecie, co w praktyce oznacza zdobywanie odnośników tekstowych z innych stron do naszej strony. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu