BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Berłowski Paweł
Title
Komunikacja jak przygoda : zmiany w zakresie komunikacji wewnętrznej w Grupie Żywiec SA - studium przypadku
Source
Personel i Zarządzanie, 2012, nr 8, s. 79-82
Keyword
Komunikowanie w przedsiębiorstwie, Komunikowanie wewnętrzne, Metody komunikowania się w organizacji, Studium przypadku
Communication in organisation, Internal communication, Communication methods, Case study
Company
Żywiec
Abstract
Przygoda to zdarzenie tylko częściowo możliwe do zaplanowania. Charakteryzuje się dużą dynamiką zmian, nieprzewidywalnością efektów i towarzyszą jej silne emocje. Można więc powiedzieć, że proces komunikacji jest swego rodzaju przygodą. Pokazuje to przykład Grupy Żywiec, w której podjęto działania zmierzające do całkowitego przeobrażenia komunikacji wewnętrznej. Ryzykowne przedsięwzięcia, których przebieg i konsekwencje były trudne do przewidzenia, zapoczątkowały w firmie demontaż kultury silosowej i wzmocniły integrację pracowników na wszystkich szczeblach. (abstrakt oryginalny)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1641-0793
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu