BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Binczewski Bartosz (Agencja Kreatywna OX Media)
Title
Poważny profil, który wciąga
Source
Marketing w Praktyce, 2013, nr 2, s. 58-59
Keyword
Społeczna odpowiedzialność biznesu, Serwisy społecznościowe, Wizerunek przedsiębiorstwa
Corporate Social Responsibility (CSR), Social networking, Company image
Abstract
Firma realizując politykę odpowiedzialności społecznej, powinna prowadzić na Facebooku osobny profil poświęcony realizowanym akcjom, ze względu na wartościowe treści, które mogą silniej związać użytkownika z marką niż fun content. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu