BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Kret Łukasz (Grupa ClickAd Sp. z o.o., Warszawa)
Title
Namierzony, zachęcony
Source
Marketing w Praktyce, 2013, nr 3, s. 20-22, rys.
Keyword
Aplikacje internetowe, Marketing internetowy, Lokalizacja obiektów handlowych, Geolokalizacja
Internet application, e-marketing, Trade centres location, Geolocalization
Abstract
Idea geolokalizacji w marketingu znana jest od dawna i nic dziwnego, że budzi coraz większe zainteresowanie. W połączeniu z technologiami mobilnymi geolokalizacja stanie się przyszłością rynku e-commerce. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu