BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Antkowiak Paweł (Albedo Marketing Sp. z o.o.)
Title
Z lojalności w społeczność
Source
Marketing w Praktyce, 2013, nr 3, s. 103-104
Keyword
Programy lojalnościowe, Lojalność klientów, Strategia marketingowa
Loyalty programs, Customer loyalty, Marketing strategy
Abstract
Społecznościowe tendencje w sieci coraz częściej wpływają na założenia i ostateczny kształt programów lojalnościowych. W przyszłości budowanie przewagi konkurencyjnej może skupić się bardziej na przynależności do danego środowiska i możliwość interakcji z innymi uczestnikami niż na atrakcyjność nagród w programach. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu