BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Szafrański Bohdan
Title
Smartfony i segmentacja klientów
Source
Bank, 2013, nr 3, s. 70-73, il.
Keyword
Bankowość elektroniczna, Telefonia komórkowa, Technologie mobilne, Przewaga konkurencyjna
E-banking, Mobile phone, Mobile technologies, Competitive advantage
Abstract
Coraz powszechniejsze korzystanie z tabletów i notebooków, jak również wielofunkcyjność telefonów komórkowych sprawiają, że wkrótce praktycznie każdy klient banki będzie mógł korzystać z mobilnego dostępu do oferty. W artykule omówiono zagadnienia związane z wykorzystywaniem nowych technologii przez banki.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1230-9125
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu