BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Wieczorek Adam
Title
Jak trafić do klienta?
Source
Bank, 2013, nr 3, s. 96-97
Keyword
Media społecznościowe, Bankowość elektroniczna, Karty płatnicze, Przewaga konkurencyjna, Banki, Sektor bankowy
Social media, E-banking, Payment cards, Competitive advantage, Banks, Banking sector
Abstract
W artykule podjęto próbę odpowiedzi na pytanie jak skutecznie wykorzystywać nowe technologie do budowania przewagi konkurencyjnej banku. Omówiono zagadnienia takie jak: bankowość mobilna, social media, przyszłość kart płatniczych, bezpieczeństwo transakcji natychmiastowych.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1230-9125
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu