BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Szpak Dariusz (OX Media)
Title
Strategia wyszukana
Source
Marketing w Praktyce, 2012, nr 12, s. 41-43
Keyword
Strategia marketingowa, Marketing internetowy, Aplikacje internetowe
Marketing strategy, e-marketing, Internet application
Company
Google Inc.
Abstract
Dokładne planowanie strategii, analizy skuteczności, dobór odpowiednich kanałów promocyjnych, a także odpowiednich sposobów wykorzystania narzędzi nowych mediów, to podstawowe aspekty związane z planowaniem kampanii marketingowej. Gdzie szukać informacji, które posłużą nam jako cenny insight do dalszych działań? Oczywiście w wyszukiwarce Google. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu