BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Kosiński Szymon (SayFly)
Title
Kluczowy przycisk
Source
Marketing w Praktyce, 2012, nr 12, s. 52-53
Keyword
Sprzedaż internetowa, Strategia marketingowa, Marketing internetowy, Handel elektroniczny
Internet sale, Marketing strategy, e-marketing, e-commerce
Abstract
Skoro wszyscy wiemy, że call to action musi występować w kreacji, musi być widoczne i nie może być zbyt zobowiązujące, to dlaczego nadal tworzymy tak wiele kreacji z linkiem "Kup Teraz" zamiast przyciskiem "Sprawdź promocję"?(fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu