BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Kwiecień Justyna (Socjomania.pl)
Title
Jak być skutecznym na Twitterze (cz. 2)
Source
Marketing w Praktyce, 2013, nr 6, s. 84-86
Keyword
Serwisy społecznościowe, Komunikowanie marketingowe, Komunikowanie skuteczne, Strategia komunikowania
Social networking, Marketing communication, Effective communication, Communication strategy
Abstract
Gdybym miała określić Twittera w kilku słowach, byłyby to: prosty, przejrzysty, szybki. Pokochała go rzesza polityków, celebrytów, dziennikarzy czy sportowców na całym świecie - również w Polsce. Miesiąc temu pisałam na tych łamach, że Twitter jest zdecydowanie narzędziem dla tych osób, które cenią sobie konkrety. No więc tym razem bardzo konkretnie - co robić, a czego nie, żeby być na Twitterze skutecznym. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu