BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Dymkowska Anna (OS3 Multimedia)
Title
Pot, śmiech i dobre uczynki
Source
Marketing w Praktyce, 2013, nr 5, s. 12-14
Keyword
Strategia marketingowa, Strategia marki, Marka, Pozycjonowanie produktu
Marketing strategy, Brand strategy, Brand, Product positioning
Abstract
W kontekście zasypanej informacjami rzeczywistości marketingowej i wybiórczego skanowania przez konsumentów wiadomości z otoczenia przykucie uwagi konsumenta jest dzisiaj kluczowe z perspektywy marketera. Bez jego uwagi niemożliwe jest dokonywanie transakcji na linii marka - konsument. Na znaczeniu zaczynają więc zyskiwać działania, które, osadzając produkt w zupełnie nowych ramach, zwiększają tym jego emocjonalną wartość. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu