BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Berłowski Paweł
Title
Dobre skutki rozmowy : informacja zwrotna jako wsparcie firmy i pracowników w Skanska CDE - studium przypadku
Source
Personel i Zarządzanie, 2013, nr 7, s. 78-80
Keyword
Komunikowanie, Komunikowanie w biznesie, Studium przypadku
Communication, Business communication, Case study
Company
Skanska
Abstract
Wiele firm zwraca szczególną uwagę na komunikację, uznając ją za najważniejszy czynnik prawidłowego funkcjonowania. W Skanska CDE postanowiono położyć nacisk szczególnie na informację zwrotną. Tradycyjnie rozumiana komunikacja często bywa jednostronna: pracodawca komunikuje coś pracownikowi. W Skanska zaś ważne jest, aby komunikacja przebiegała obustronnie. Z całą pewnością możliwość swobodnego i odważnego komunikowania przełożonym przez pracowników informacji zwrotnej sprzyja budowaniu zespołowości i otwartości, które odgrywają niezwykle istotną rolę w kulturze korporacyjnej tej firmy. (abstrakt oryginalny)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1641-0793
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu