- Author
- Zielińska Zofia (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie), Janoś-Kresło Mirosława (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)
- Title
- Rola nowego produktu w zaspokajaniu i kreowaniu potrzeb konsumentów
- Source
- Handel Wewnętrzny, 2002, nr 4-5, s. 27-30
- Keyword
- Nowe produkty, Promocja produktu, Konsument, Rozwój produktu
New products, Product promotion, Consumer, Product development - Abstract
- Przedstawiono etapy procesu rozwoju nowego produktu oraz przyczyny jego tworzenia i wprowadzania na rynek. Zaoferowanie nowego produktu autorzy uznają za kluczowe dla pozycji przedsiębiorstwa na rynku i jego dalszej ekspansji.
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Cited by
- ISSN
- 0438-5403
- Language
- pol