BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Zielińska Zofia (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie), Janoś-Kresło Mirosława (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)
Title
Rola nowego produktu w zaspokajaniu i kreowaniu potrzeb konsumentów
Source
Handel Wewnętrzny, 2002, nr 4-5, s. 27-30
Keyword
Nowe produkty, Promocja produktu, Konsument, Rozwój produktu
New products, Product promotion, Consumer, Product development
Abstract
Przedstawiono etapy procesu rozwoju nowego produktu oraz przyczyny jego tworzenia i wprowadzania na rynek. Zaoferowanie nowego produktu autorzy uznają za kluczowe dla pozycji przedsiębiorstwa na rynku i jego dalszej ekspansji.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0438-5403
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu