BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Cieślik Maciej (Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości)
Title
Społecznie (nie)odpowiedzialni : czy małe i średnie firmy w Polsce wiedzą, czym jest koncepcja CSR?
Source
Personel i Zarządzanie, 2013, nr 11, s. 44-46
Keyword
Społeczna odpowiedzialność biznesu, Społeczna odpowiedzialność, Małe i średnie przedsiębiorstwa
Corporate Social Responsibility (CSR), Social Responsibility, Small business
Abstract
Wśród firm, które prowadzą własną strategię z uwzględnieniem społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), w większości dominują duże przedsiębiorstwa, zwłaszcza korporacje. A co z małymi i średnimi firmami? Przecież to właśnie z nich składa się polska gospodarka. Jaka jest więc znajomość i rozumienie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w sektorze MMSP? Czy brak znajomości CSR przekłada się na prowadzenie biznesu ignorującego potrzeby otoczenia, czy też przedsiębiorcy realizują działania z zakresu CSR instynktownie? (abstrakt oryginalny)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1641-0793
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu