BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Hurna Sona (International School of Management ISM Slovakia in Prešov), Hvizdova Eva (International School of Management ISM Slovakia in Prešov)
Title
Customer Relationship Management and Customer Driving Companies
Zarządzanie relacjami z klientem a firmy prowadzone zgodnie z oczekiwaniami klientów
Source
Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata Tes Oikonomias, 2011, z. 5, s. 71-76, bibliogr. 4 poz.
Keyword
Relacje z klientami, Zarządzanie Kontaktami z Klientem
Relationships with customers, Customer Relationship Management (CRM)
Note
streszcz.
Abstract
Obecnie, w czasach szalejącej konkurencji, nie ma innej drogi do sukcesu jak budowa organizacji przyjaznej konsumentom mającej na celu opiekę nad konsumentem, zarówno wewnętrznym jak i zewnętrznym. Tylko zadowoleni klienci wewnętrzni mogą stać się gwarancją zadowolenia i lojalności klientów zewnętrznych.(abstrakt oryginalny)
Full text
Show
Bibliography
Show
  1. Hurna, S. Niektore manazerske a marketingove pristupy v zäkaznicky orien- tovanych firmach. In Kvalita Inovacia Prosperita. ISSN 1335-1745, 2006.
  2. Chlebovsky, V. CRM Rizeni vztahü se zakazniky. Brno: Computer Press, a.s., 2005.
  3. Lehtinen, J.R. Aktivni CRM. GRADA Praha, 2007.
  4. Whiteley, R.C. Podnik rizeny zakaznikem. Praha: Victoria Publishing a.s., 1999.
Cited by
Show
ISSN
2300-2999
Language
eng
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu