BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Bustrow Helmut
Title
Internationale Primärmarktforschung
Badanie podstawowych uwarunkowań rynkowych w skali międzynarodowej
Source
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Nauki Humanistyczne (6), 2001, nr 897, s. 305-327, bibliogr. 20 poz.
Keyword
Rynki międzynarodowe, Zarządzanie przedsiębiorstwem
International market, Enterprise management
Note
streszcz.
Abstract
Celem artykułu było ustalenie podstawowych, szeroko rozumianych uwarunkowań bezpiecznej działalności przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych. Oprócz analizy danych ekonomiczno-finansowych, przedmiotem tego rodzaju badań były także problemy socjokulturowe, różnice w strukturach społecznych, dominujące systemy wartości, normy i mentalność społeczna itd. Pełne rozpoznanie takich danych zmniejsza ryzyko popełnienia błędu w działalności przedsiębiorstw konkurujących na rynkach w skali międzynarodowej. (abstrakt oryginalny)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Bibliography
Show
  1. Bauer E.: Internationale Marketingforschung. München 1995.
  2. Diller H.: Vahlens grosses Marketinglexikon. München 1992.
  3. Fuss J.: Praxis der Auslandsmarkterkundung. Heidelberg 1989.
  4. Hermanns A., Wißmeier, U.: Internationales Marketing-Management. München 1995.
  5. Hünerberg R.: Internationales Marketing. Landsberg-Lech 1994.
  6. Hüttner M.: Grundzüge der Marktforschung. Wiesbaden 1977.
  7. Koch J.: Marktforschung: Begriffe und Methoden. München 1996.
  8. Macharzina K.: Handwörterbuch Export und Internationale Unternehmung. Stuttgart 1989.
  9. Meffert H.: Marktforschung - Grundriß mit Fallstudien. Wiesbaden 1986.
  10. Meffert H., Althans J.: Internationales Marketing. Stuttgart 1982.
  11. Meissner H.-G.: Aussenhandels-Marketing. Stuttgart 1981.
  12. Paliwoda S.: International Marketing. Oxford 1993.
  13. Pepels W.: Käuferverhalten und Marktforschung: eine praxisorientierte Einführung. Stuttgart 1995.
  14. Randall G.: Principles of Marketing. London 1993.
  15. Ringle G.: Exportmarketing. Wiesbaden 1977.
  16. Schoppe S.: Kompendium der internationalen Betriebswirtschaftslehre. München 1991.
  17. Stahr G.: Auslandsmarketing. Stuttgart 1979.
  18. Usunier J.-C.: Interkulturelles Marketing: mehr Erfolg im internationalen Geschäft. Wiesbaden 1993.
  19. Weis H.: Marktforschung. Ludwigshafen 1991.
  20. Weis H.C.: Marketing. Ludwigshafen 1995.
Cited by
Show
ISSN
0324-8445
1426-0689
Language
ger
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu