- Author
- Drab-Kurowska Anna (Uniwersytet Szczeciński)
- Title
- Komunikacja marketingowa w sieci internet
Marketing Communications in the Internet - Source
- Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2012, nr 101, s. 91-101, bibliogr.7 poz.
- Issue title
- Rynek informacji i komunikacji
- Keyword
- Internet, Komunikowanie marketingowe
Internet, Marketing communication - Note
- summ.
- Abstract
- Rosnąca dynamicznie popularność internetu sprawia, iż coraz większa liczba firm wykorzystuje go w swojej działalności marketingowej. Przedsiębiorstwa upatrują w sieci źródła nowych szans rynkowych, mimo iż do niedawna przedsiębiorstwa te postrzegały ten obszar działalności jedynie jako formę wsparcia. W działalności biznesowej można wskazać na dwa główne modele wykorzystywania internetu. (fragment tekstu)
Internet is the first medium allows such a powerful dialogue between the firm and the client, and consequently - to build lasting relationships with them. Before companies appear great potential competitors, but also challenges. Building a knowledge base for customers is a lengthy process, it requires constant attention and deliberate use of the tools available, but the effects can be much more significant than their expenses. (original abstract) - Accessibility
- The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Szczecin University Main Library - Full text
- Show
- Bibliography
- Jain D.C., Maesincee S., Kotler Ph., Marketing nie stoi w miejscu, Placet, Warszawa 2002.
- Komunikacja marketingowa. Instrumenty i metody, red. B. Szymoniuk, PWE, Warszawa 2006.
- Komunikowanie się w biznesie, red. H. Mruk, Wydawnictwo AE w Poznaniu, Poznań 2002.
- Rosa G., Komunikacja marketingowa, Wydawnictwo Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2005.
- Stasieńko J., System informatyczny wspomagający zarządzanie relacjami z klientami, http://kis.pwszchelm.pl/publikacje/V/Stasienko.pdf (1.12.2011).
- Szwarc N., Od masowej komunikacji marketingowej po personalizację w e-marketingu, http://www.e-mentor.edu.pl/artykul/index/numer/35/id/762 (1.12.2011).
- Tiwana A., Przewodnik po zarządzaniu wiedzą. E-biznes i zastosowania CRM, Placet, Warszawa 2003.
- Cited by
- ISSN
- 1640-6818
1896-382X - Language
- pol