BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Drab-Kurowska Anna (Uniwersytet Szczeciński)
Title
Komunikacja marketingowa w sieci internet
Marketing Communications in the Internet
Source
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2012, nr 101, s. 91-101, bibliogr.7 poz.
Issue title
Rynek informacji i komunikacji
Keyword
Internet, Komunikowanie marketingowe
Internet, Marketing communication
Note
summ.
Abstract
Rosnąca dynamicznie popularność internetu sprawia, iż coraz większa liczba firm wykorzystuje go w swojej działalności marketingowej. Przedsiębiorstwa upatrują w sieci źródła nowych szans rynkowych, mimo iż do niedawna przedsiębiorstwa te postrzegały ten obszar działalności jedynie jako formę wsparcia. W działalności biznesowej można wskazać na dwa główne modele wykorzystywania internetu. (fragment tekstu)

Internet is the first medium allows such a powerful dialogue between the firm and the client, and consequently - to build lasting relationships with them. Before companies appear great potential competitors, but also challenges. Building a knowledge base for customers is a lengthy process, it requires constant attention and deliberate use of the tools available, but the effects can be much more significant than their expenses. (original abstract)
Accessibility
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Szczecin University Main Library
Full text
Show
Bibliography
Show
  1. Jain D.C., Maesincee S., Kotler Ph., Marketing nie stoi w miejscu, Placet, Warszawa 2002.
  2. Komunikacja marketingowa. Instrumenty i metody, red. B. Szymoniuk, PWE, Warszawa 2006.
  3. Komunikowanie się w biznesie, red. H. Mruk, Wydawnictwo AE w Poznaniu, Poznań 2002.
  4. Rosa G., Komunikacja marketingowa, Wydawnictwo Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2005.
  5. Stasieńko J., System informatyczny wspomagający zarządzanie relacjami z klientami, http://kis.pwszchelm.pl/publikacje/V/Stasienko.pdf (1.12.2011).
  6. Szwarc N., Od masowej komunikacji marketingowej po personalizację w e-marketingu, http://www.e-mentor.edu.pl/artykul/index/numer/35/id/762 (1.12.2011).
  7. Tiwana A., Przewodnik po zarządzaniu wiedzą. E-biznes i zastosowania CRM, Placet, Warszawa 2003.
Cited by
Show
ISSN
1640-6818
1896-382X
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu