BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Kossecki Paweł (Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. L. Schillera w Łodzi)
Title
Powiązanie zarządzania wartością przedsiębiorstwa i zarządzania sprzedażą wśród operatorów kablowych
Linking of the Value Based Management and Sales Management Among Cable Operators
Source
Problemy Zarządzania, 2012, vol. 10, nr 1 (35), t. 1, s. 164-178, tab., bibliogr. 11 poz.
Issue title
Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie
Keyword
Telewizja kablowa, Wartość przedsiębiorstwa, Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa, Zarządzanie sprzedażą
Cable television, Enterprise value, Value Based Management (VBM), Sale management
Note
streszcz., summ.
Abstract
Artykuł opisuje specyfikę zarządzania wartością przedsiębiorstwa wśród operatorów telewizji kablowej. Autor przedstawia powiązania zarządzania wartością firmy oraz zarządzania sprzedażą usług. Analizie poddano jednego z wiodących operatorów na polskim rynku kablowym. Przedstawiono główne elementy dotyczące polityki sprzedaży wpływające na wartość przedsiębiorstwa. (abstrakt oryginalny)

The author describes selected problems related to value management in cable companies. Relationships between value management and sales management are described. A case study analysis of leading Polish cable operator is presented. The main areas of sales management influencing the enterprise value are analyzed. (original abstract)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Full text
Show
Bibliography
Show
  1. Bonacchi, M., Kolev, K.S. i B.I. Lev 2010. The Analysis and Valuation of Subscription- Based Enterprises. SSRN Working Papers, http://ssrn.com/abstract=1540764.
  2. Cable Europe 2009. Cable Facts & Figures, http://www.cableeurope.eu/index. php?page=facts-figures.
  3. Dobiegała-Korona, B. 2010. Istota i pomiar wartości klienta, w: B. Dobiegała-Korona i T. Doligalski (red.), Zarządzanie wartością klienta. Pomiar i strategie, Warszawa: Poltext.
  4. Grzegorczyk, M. 2007. Problemy pomiaru wartości życiowej klienta. Problemy Zarządzania, nr 2 (16), s. 114-127.
  5. Kossecki, P. 2007. Wartość życiowa klientów i jej zastosowanie do wyceny przedsiębiorstw. Problemy Zarządzania, nr 3, s. 78-88.
  6. Kossecki, P. 2011. Kreowanie i pomiar wartości przedsiębiorstwa w świecie Internetu, Łódź: Wydawnictwo PWSFTviT.
  7. Schweidel, D.A., Fader, P. i R.J. Meyer 2004. What Matters in Managerial Judgments of Customer Value? SSRN Working Papers, http://ssrn.com/abstract=605501.
  8. Screendigest 2010. http://www.greenfieldscommunications.com/releases_2010/.
  9. Solon 2009. European Cable Survey.
  10. Solon 2011. Solon Study Broadband on Demand 2011.
  11. Wojnarowska, H. 2004. Wartość klientów a wartość przedsiębiorstwa, w: L. Garbarski (red.) Kontrowersje wokół marketingu w Polsce - tożsamość, etyka, przyszłość, s. 382-388. Warszawa: Wydawnictwo WSPIZ im. L. Koźmińskiego.
Cited by
Show
ISSN
1644-9584
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu