BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Dąbrowska Julita (Kalitero Public Relations)
Title
Ocena działań employer brandingowych (1)
Source
Personel i Zarządzanie, 2014, nr 4, s. 30-32
Keyword
Budowanie świadomości marki, Wizerunek pracodawcy, Komunikowanie
Branding, Employer branding, Communication
Abstract
Coraz więcej firm decyduje się na realizację akcji i kampanii employer brandingowych, przeznaczając na nie środki finansowe oraz delegując do tych zadań pracowników. Pojawia się zatem pytanie, jak ocenić prowadzone działania, nie tylko po to, by dowiedzieć się, że inwestycje były słuszne, lecz także po to, by dowiedzieć się, co w przyszłości można usprawnić. (abstrakt oryginalny)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Bibliography
Show
  1. D. Tworzydło, Z. Chmielewski, Badania i pomiar efektów w Public Relations, Rzeszów 2010, s. 54.
Cited by
Show
ISSN
1641-0793
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu