BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Zaręba Paulina (Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami)
Title
CSR na firmowym gruncie
Source
Personel i Zarządzanie, 2014, nr 4, s. 33-35
Keyword
Budowanie świadomości marki, Społeczna odpowiedzialność biznesu, Zarządzanie przedsiębiorstwem
Branding, Corporate Social Responsibility (CSR), Enterprise management
Abstract
Społeczna odpowiedzialność biznesu dotychczas kojarzona była głównie z działaniem najbardziej rozpoznawalnych, globalnych marek na rzecz ochrony środowiska. Obecnie to tylko jeden z wielu różnorodnych przykładów przedsięwzięć odpowiedzialnych społecznie. Coraz częściej pracodawcy koncentrują swoją politykę CSR na najbliższym otoczeniu, w tym - wewnątrz firmy. Przekłada się to na budowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa wśród jego najważniejszych interesariuszy - pracowników oraz lokalnego środowiska. (abstrakt oryginalny)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1641-0793
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu