- Author
- Zaręba Paulina (Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami)
- Title
- CSR na firmowym gruncie
- Source
- Personel i Zarządzanie, 2014, nr 4, s. 33-35
- Keyword
- Budowanie świadomości marki, Społeczna odpowiedzialność biznesu, Zarządzanie przedsiębiorstwem
Branding, Corporate Social Responsibility (CSR), Enterprise management - Abstract
- Społeczna odpowiedzialność biznesu dotychczas kojarzona była głównie z działaniem najbardziej rozpoznawalnych, globalnych marek na rzecz ochrony środowiska. Obecnie to tylko jeden z wielu różnorodnych przykładów przedsięwzięć odpowiedzialnych społecznie. Coraz częściej pracodawcy koncentrują swoją politykę CSR na najbliższym otoczeniu, w tym - wewnątrz firmy. Przekłada się to na budowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa wśród jego najważniejszych interesariuszy - pracowników oraz lokalnego środowiska. (abstrakt oryginalny)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Cited by
- ISSN
- 1641-0793
- Language
- pol