BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Dąbrowska Julita (Kalitero Public Relations)
Title
Ocena działań employer brandingowych (2)
Source
Personel i Zarządzanie, 2014, nr 5, s. 40-42, przypisy
Keyword
Wizerunek pracodawcy, Kampanie reklamowe, Budowanie świadomości marki
Employer branding, Advertising campaign, Branding
Abstract
W świecie biznesu nikt nie ma wątpliwości, że podejmowane działania muszą być oceniane pod kątem efektywności. Te związane z budowaniem marki pracodawcy można oceniać ogólnie, lecz także dokonać oceny poszczególnych kampanii. Jak sprawdzić skuteczność akcji wizerunkowych? (abstrakt oryginalny)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Bibliography
Show
  1. L. Giblin, Umiejętność postępowania z innymi, Olimex, Kraków 1993, s. 23.
Cited by
Show
ISSN
1641-0793
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu