BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Szczepaniak-Sobczyk Laura
Title
Machinima - edukacyjny wymiar kina wirtualnej rzeczywistości
Source
e-mentor, 2012, nr 5, s. 42-46, rys., bibliogr. 9 poz.
Keyword
Rzeczywistość wirtualna, Portale internetowe, Metody nauczania
Virtual reality, Web portals, Teaching method
Note
streszcz.
Abstract
Machinima to technika (sztuka) tworzenia animowanych filmów w środowiskach wirtualnych. Artykuł przedstawia ją jako narzędzie edukacyjne, po które mogą sięgać zarówno nauczyciele, jak i uczniowie należący do tzw. "pokolenia YouTube". (abstrakt oryginalny)
Accessibility
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Bibliography
Show
  1. Johnson P., Pettit D., Machinima: The Art and Practice of Virtual Filmmaking, McFarland& Co, Jefferson, North Carolina 2012.
  2. Hancock H., Ingram J., Machinima for Dummies, John Wiley & Sons, Hoboken-Indianapolis 2007.
  3. Lowood H., Nitsche M., The Machinima Reader, MIT Press, Cambridge MA 2011.
  4. Marino P., 3D game-based filmmaking: the art of Machinima, Paraglyph Press, Scottsdale 2004.
  5. Filiciak M., Wirtualny plac zabaw. Gry sieciowe i przemiany kultury współczesnej, Warszawa 2006.
  6. Urbańska-Galanciak D., Homo players. Strategie odbioru gier komputerowych, Warszawa 2009.
  7. ReLive 08. Researching Learning in Virtual Environments, The Open University 2008, www.open.ac.uk/relive08/catch-up.shtml.
  8. Using Animation in Schools. A Practical Handbook for Teachers, Moviestorm Limited 2011, www.moviestorm.net.
  9. Peter Greenaway Interview following review of entries to MachinimUWA III: Journeys, Perth 2011, http://uwainsl.blogspot.com/2011/05/peter-greenaway-interview-following.html.
Cited by
Show
ISSN
1731-6758
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu