- Author
- Frąś Józef (Uniwersytet Szczeciński), Siwkowski Marek (Uniwersytet Szczeciński)
- Title
- Pomiar satysfakcji klienta usług
Client's Satisfaction Measurement - Source
- Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia, 2010, nr 34, s. 665-677, rys., bibliogr. 7 poz.
- Issue title
- Uwarunkowania wzrostu wartości przedsiębiorstw w warunkach konkurencji
- Keyword
- Usługi ASP, Satysfakcja klienta, Jakość, Przedsiębiorstwo
Application Service Provider (ASP), Customer satisfaction, Quality, Enterprises - Note
- streszcz., summ..
- Abstract
- Praca ma na celu przedstawienie wybranych metod pomiaru satysfakcji klienta w celu badania i analizy jego potrzeb w stosunku do oczekiwanej usługi. Zostały zaprezentowane sposoby pomiaru i oceny zadowolenia klienta, metody jako drogi prowadzącej do rozpoznania obecnych i przyszłych oczekiwań nabywców (abstrakt oryginalny)
Dissertation's aim is to present selected methods of clients satisfaction measurement in order to study and analyse its needs in relation to the expected service. The methods of measurement and clients satisfaction evaluation has been presented as a process leading to identification of present and future buyers' expectations. (original abstract) - Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Szczecin University Main Library - Bibliography
-
- Gorchels L., Zarządzanie produktem, Wyd. Helion, Gliwice, 2007.
- Jedynak P., Ocena znormalizowanych systemów zarządzania jakością, Wyd. UJ, Kraków 2007.
- Mudie P., Cottam A., Usługi zarządzanie i marketing, PWE, Warszaw, 1998.
- Frąś J., Gołębiowski M., Bielawa A., Podstawy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie, US, Szczecin 2006.
- Urbaniak M., Zarządzanie jakością, Difin, Warszawa, 2004.
- Zarządzanie jakością usług w instytuccy publicznych, J. Frąś (red.), Wyd. US, Szczecin 2008.
- Zarządzanie przez jakość, E. Konarzewska-Gubała (red.), Wyd. AE we Wrocławiu, Wrocław 2003.
- Cited by
- ISSN
- 1640-6818
1733-2842 - Language
- pol






