- Author
- Mirski Andrzej (Uniwersytet Jagielloński w Krakowie)
- Title
- Wprowadzenie do problematyki promocji narodowej
- Source
- Zarządzanie w Kulturze, 2005, t. 6, s. 81-97, bibliogr. 8 poz.
Culture Management - Keyword
- Instrumenty marketingowe, Marketing terytorialny, Promocja, Wizerunek państwa, Marka
Marketing instruments, Territorial marketing, Promotion, Image of the country, Brand - Abstract
- Na początku artykułu przedstawiono promocję jako podstawowy instrument marketingu. Następnie omówiono koncepcję marketingu terytorialnego, marketingu państwa, kraju i narodu. Opisano zestaw instrumentów marketingu narodowego oraz tworzenie wizerunku państwa, kraju i narodu. Na koniec zaprezentowano na czym powinna się opierać strategia rozwoju marki Polski.
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business - Bibliography
- Altkorn J., Marketing w turystyce, Warszawa 1994.
- Cholewa T., Marketing terytorialny a marketing relacyjny, "Marketing i Rynek" 2000, nr 12
- KotlerPh., Marketing, Warszawa 1994.
- Kotler Ph., Jatusripitak S., Maesincee S., Marketing narodów: Strategiczne podejście do budowania bogactwa narodowego, Kraków 1999.
- Mazurek-Łopacińska K, Kultura w gospodarce rynkowej - problemy adaptacji marketingu, Wrocław 1997.
- Polityka kulturalna państwa - założenia, Ministerstwo Kultury i Sztuki, Warszawa 1992.
- Secomski K., Ekonomika regionalna, Warszawa 1982.
- Stoner J.A.F., Freeman R.E., Gilbert D.R. jun., Kierowanie, Warszawa 1998.
- Cited by
- ISSN
- 1896-8201
- Language
- pol