- Author
- Szelągowska Małgorzata
- Title
- Działalność edukacyjna Luwru jako element strategii marketingowej
- Source
- Zarządzanie w Kulturze, 2005, t. 6, s. 157-164
Culture Management - Keyword
- Polityka komunikacyjna, Muzea, Strategia marketingowa, Wizerunek przedsiębiorstwa
Communication policy, Museums, Marketing strategy, Company image - Company
- Luwr
Louvre - Abstract
- Tematem niniejszego artykułu jest wprowadzona przez Luwr nowa polityka komunikacji skierowana do publiczności, która spowodowała spektakularny wzrost liczby osób odwiedzających muzeum, a jej efektem jest trwała poprawa wizerunku instytucji. (fragment tekstu)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business - Bibliography
- P. Rosenber, słowo wstępne w: Louvre, Avril, mai, juin 2001, Paryż 2001.
- Louvre. Activités pour adultes. Visites-conférences et ateliers pour visiteurs individuels - avril, mai, juin 2001.
- Cited by
- ISSN
- 1896-8201
- Language
- pol