BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Szelągowska Małgorzata
Title
Działalność edukacyjna Luwru jako element strategii marketingowej
Source
Zarządzanie w Kulturze, 2005, t. 6, s. 157-164
Culture Management
Keyword
Polityka komunikacyjna, Muzea, Strategia marketingowa, Wizerunek przedsiębiorstwa
Communication policy, Museums, Marketing strategy, Company image
Company
Luwr
Louvre
Abstract
Tematem niniejszego artykułu jest wprowadzona przez Luwr nowa polityka komunikacji skierowana do publiczności, która spowodowała spektakularny wzrost liczby osób odwiedzających muzeum, a jej efektem jest trwała poprawa wizerunku instytucji. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Bibliography
Show
  1. P. Rosenber, słowo wstępne w: Louvre, Avril, mai, juin 2001, Paryż 2001.
  2. Louvre. Activités pour adultes. Visites-conférences et ateliers pour visiteurs individuels - avril, mai, juin 2001.
Cited by
Show
ISSN
1896-8201
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu